Zdravím přátelé.
Před mnoha lety, mi někdo poslal tyto boty na opravu a prodej. Bohužel už jsem nedohledal, kdo mi tyto boty zaslal. Byl bych moc rád, kdyby se mi tento člověk ozval.
Boty jsou ve velmi dobrém stavu, ale je třeba přepracovat podrážku a celkově boty změkčit, aby se v nich dalo pohodlně chodit po našich kopečcích. Takže boty budou nakonec svou tvrdostí B/C a ne C/D. Musel jsem sundat nejen podrážku ale i mezipodešve až k napínací stélce. Vytáhnul jsem nepotřebné stehy. Vše zkontroloval a připravil.
Korkem jsem vyplnil prostor mezi napínací stélkou, která je v perfektním stavu a koženou mezipodešví. Tu jsem přilepil, ručně přišil sedlářským stehem, do původních dírek po starém šití
A nakonec jsem nalepil a zalisoval gumovou podrážku.
Vše jsem zabrousil, připravil na celkovou regeneraci kůže. Dotáhl jsem i povolené nýty.
Vyčištěné, vyschlé boty jsem přebarvil.
Jakmile barva zaschla, vyživil jsem svršek i podšívku 100% kondicionérem. Koženou podšívku jsem si oblíbil ošetřit 100% kondicionérem – krémem, lépe se roztírá a dostanu se s ním i do nejzažších zákoutí 🙂 Na fotkách je srovnání bot jen obarvených a bot obarvených, vyživených.
Takto vypadaly boty 3 dny po vyživení 100% kondicionérem, kdy vyprchal nosič.
Boty jsem natřel Krémem na kožené boty, holým prstem. Na fotkách je i srovnání boty natřené jen 100% kondicionérem po 3 dnech a natřené Krémem na kožené boty.
Hrany podrážky jsem natřel 100% impregnací, jako ochranu před vodou. Vnitřek bot jsem vystříkal Sprejem do bot, proti plísním.

A může jít ven 🙂
Tom
Piękna robota. Myślałem że to ZAWRATY POLSPORT, a tu niespodzianka. Jeszcze raz piękna robota. Choć ten jaśniejszy brąz był chyba ładniejszy.
Hej.
Dziękuję za komentarz. Obejrzałem buty o których wspomniałeś (ZAWRATY POLSPORT,) bardzo ładne, ale tak jak piszesz to nie one.
Oryginalny kolor butów też miał swój urok, ale ten kolor bardziej mi się podoba z tymi butami, co też ujednoliciło ogólnie całość buta, tribute przy butach ponad 40 letnich jest czasem konieczny 🙂
Tom